Agenda Hardlopen

No events at the moment

Update 23/06: We hopen dat iedereen een mooie dag heeft beleeft. Ondanks het warme weer was de opkomst hoog. De uitslagen zijn inmiddels verwerkt en te vinden op onze vernieuwde halve marathon uitslagen pagina. Dit is een voorlopige uitslag, de resultaten worden nog gecontroleerd maar we wilden jullie deze eerste versie niet onthouden.

Update 22/06: Nog even en dan is het weer zover, de mooiste halve marathon van Nootdorp en omstreken! Vanaf 8:30 is ons clubhuis open en kan je je startnummer ophalen of je inschrijving afronden in het gebouw van de duivenclub achter ons eigen clubhuis. Let hierbij op of je een voor- of nainschrijver bent en meldt je bij de juiste balie. De voorinschrijvers kunnen hun startnummer en shirt ophalen bij de voorinschrijvers balie. De nainschrijvers kunnen hun inschrijving afronden door de betaling contant te voldoen, bij voorkeur gepast, bij de nainschrijf balie. Wil je pinnen, ga dan eerst naar de bar waar je een betalingsbewijs mee krijgt. Nainschrijvers kunnen hun shirt, indien voorradig, ophalen ná de wedstrijd.

De start van de halve marathon is om 10:00. In tegenstelling tot de afgelopen jaren is dit dus vóór de reguliere Dobbeloop.

Zoals het er nu naar uitziet wordt het een mooie dag, wellicht zelfs een warme dag. Gelukkig starten we vroeg en loop je een groot deel door de bossen. Desondanks raden we je aan van alle waterposten gebruik te maken.

Na-inschrijving

Na 16 juni zijn er alleen nog na-inschrijvingen mogelijk waarbij de kosten EUR 15 bedragen en een juiste maat shirt niet gegarandeerd is. Om wachtrijen bij de na-inschrijvings balie te voorkomen doe je dit bij voorkeur online. Dit kan je tot en met zondag ochtend 23 juni 9:00 doen! De betaling kan je op de dag zelf contact voldoen bij het wedstrijd secretariaat.

Online na-inschrijving gesloten

Starttijden

Let op! De starttijden zijn anders dan tijdens de reguliere Dobbeloop en voorgaande jaren!

Inschrijvingen open 09:00
Peuterloop (750m) 09:30
Jeugdloop (1500m) 09:45
Halve Marathon (21.1km) 10:00
Dobbeloop (3.2km, 5km, 10km) 10:05

Parcours

De voorbereidingen voor de halve marathon van Nootdorp op 23 juni zijn inmiddels in volle gang. Het parcours is nog niet honderd procent zeker. Hieronder is het parcours van afgelopen jaar te vinden.

route halve 2018