Organisatie Nootdorpse IJsclub

De Nootdorpse IJsclub is in 1895 opgericht tot nut van het algemeen. Heel lang was de club “gewoon” een klassieke natuurijsvereniging. Een slapende reus die alleen in de winter tot leven kwam en dan nog alleen als het een poosje hard begon te vriezen.

Inmiddels heeft onze club zich in de laatste decennia ontwikkeld tot een heel actieve club waarbij je het hele jaar door terecht kunt. Zo organiseren wij skeelerlessen, hardlooptrainingen en -wedstrijden. Sinds 2022 zijn daar de wandeltrainingen en wandeltochten bijgekomen.

De belangrijkste email adressen om contact met ons op te nemen zijn:

Algemene vragen over de IJsclub

NB: wij verhuren ons gebouw niet

Vragen met betrekking tot het lidmaatschap zoals adreswijzingen, de incasso, opzeggingen, etc

- IJsclub:

- Dobbelopers:

Vermeld hierbij altijd je lidmaatschapsnummer zoals vermeld op je lidmaatschapskaart of afschrijving!

Algemene vragen met betrekking tot de Dobbelopers

Algemene vragen met betrekking tot Wandelen

Vragen met betrekking tot de Dobbeloop of de halve Marathon

Meer addressen van commissies en functionarissen zijn te vinden op deze pagina

Commissies en vrijwilligers

Zonder kartrekkers komt er weinig van de grond. Vanuit verschilleden commissies wordt vorm gegeven aan de vele taken die er binnen de IJsclub uitgevoerd moeten worden. Naast deze stuwende krachten zijn er, vooral tijdens de evenementen, altijd een hoop extra handen nodig. Ook zonder hen zou de Nootdorpse IJsclub niet kunnen bestaan. Via onderstaande knoppen vind je een overzicht van de commissies en vrijwilligers.

Informatie Commissies

Vrijwilligers

Het Bestuur van de Nootdorpse IJsclub bestaat uit:

Voorzitter: Hans van de Sande

Secretaris: Frank Korpershoek

Penningmeester: Pieter Hoevers

Lid: Lucia Visser

Overige functionarissen

Naast Bestuur, Commissies en vrijwilligers zijn er een nog aantal specifieke taken te noemen:

Vertrouwenspersoon: Aafje van Voorst

Ledenadministratie Nootdorpse IJsclub: Frank Korpershoek

Vermeld hierbij ook altijd je lidmaatschapsnummer zoals vermeld op je lidmaatschapskaartjes.

Ledenadministratie Dobbelopers: Hildo Blom