Henk Westerdijk (1968)

Over de trainer

In 1998 ben ik begonnen met hardlopen, Na een drietal jaren voor mezelf te hebben gelopen, heb ik mij aangesloten bij een loopvereniging in mijn toenmalige woonplaats Vlaardingen. Dit omdat het lopen bij een vereniging mij een extra stimulans en contact met andere lopers gaf en daarnaast was ik op een gevarieerdere manier bezig met trainingen. Via een hardloopvereniging in Delft, waar ik een cursus assistent trainer loopgroepen heb gevolgd, ben ik na mijn verhuizing naar Den Haag Leidscheveen in begin 2011 lid geworden van de Dobbelopers. Sinds eind 2011 ben ik trainer van één van de loopgroepen. Op de donderdagavonden probeer ik in een gezellige sfeer door middel van intervaltrainingen de basissnelheid van de lopers te verbeteren of te onderhouden.

Bereikbaar via

telefoon: 06-10174981