Voorwaarden Dobbelopers

Elk jaar zijn er twee trainingsperiodes met een duur van 5 maanden. Van september tot en met januari en van februari tot en met juni. In de zomermaanden wordt er in een wat kleinere bezetting gewoon door gelopen. Gedurende het gehele jaar kan je instromen. Afhankelijk van je loop ervaring kijken we welk groep het beste bij je past.

Lokatie

Elke donderdagavond is ons clubgebouw aan de Oudeweg 74 vanaf 19:00 geopend. Om 19.30 uur starten de verschillende groepen met hun training welke over het algemeen eindigt rond 21:00.

Veiligheid

Aangezien de trainingen ook op de openbare weg (fietspad) plaatsvinden wordt er in het belang van uw veiligheid gevraagd aan de volgende eisen te voldoen;

1 Draag reflecterende en opvallende lichte kleding.
2 Zorg tijdens de wintertrainingen voor goede verlichting.
3 Houdt je ten alle tijden aan de aanwijzingen van de trainer.

Groepsindeling

Groep 1 is de instroom cq recreatiegroep. Deze groep bestaat uit mensen die al langer ontspannen, recreatief in groepsverband hun looptrainingen willen doen.  Nieuwelingen komen over het algemeen in deze groep terecht waarbij er door de trainer beoordeeld kan worden of en naar welke groep verantwoord kan worden doorgestroomd.

De groepen 2 en hoger worden zo veel mogelijk op niveau ingedeeld.
Voor iedere groep staat een eigen vakkundige trainer. Houdt rekening met het feit dat een trainer de mogelijkheid krijgt om zijn/haar trainingsvormen uit te leggen.
Om deze groepen zo goed mogelijk te kunnen begeleiden is een goede indeling van niveau van groot belang en zal hier zonodig door de leiding naar worden gehandeld.

Inschrijving lidmaatschap en contributie

De inschrijving vindt plaats door het invullen van het online inschrijfformulier op deze site. Onderaan deze pagina vind je een link. Na deze inschrijving zal onze ledenadministrateur contact met je opnemen met betrekking tot de startdatum en in welke groep je kan beginnen.

Beƫindiging lidmaatschap

Belangrijk: het lidmaatschap loopt stilzwijgend automatisch door tenzij deelnemer schriftelijk of per email opzegt.
Dit opzeggen dient tot uiterlijk 2 weken voor aanvang van de nieuwe training begin februari en september te geschieden:
Ledenadministratie Dobbelopers Hof van Naeltwijck 7  2631-WX Nootdorp of per mail naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.