Volgend wandelevenement op zondag 25 augustus 2024

Op zondag 25 augustus 2024 organiseert de Nootdorpse IJsclub weer een wandelevent. Nadere berichtgeving volgt.

Wandelen bij de Dobbelopers

Als onderdeel van de Nootdorpse IJsclub zijn de Dobbelopers (hardlopen) inmiddels een begrip in Nootdorp en omgeving. Naast hardlopen kan er nu elke dinsdag- en donderdagavond ook gewandeld worden. Beide avonden wordt er om 19.30 uur vanuit het clubgebouw aan de Oudeweg tegelijk met de hardlopers gestart. Deze avonden wordt er tussen de 5 en 8 km gewandeld. Zowel de hardlopers als de wandelaars zijn rond 21.00 uur weer terug bij het clubgebouw.

Op woensdagochtend wordt er ook gewandeld. Wie 8 tot 12 km in de benen heeft is van harte welkom. De wandelaars vertrekken om 9.30 uur vanaf het clubgebouw en er is meestal een koffiestop onderweg.

Vrijblijvend een keertje mee wandelen? Je bent van harte welkom.

Lidmaatschap de Dobbelopers

Nog geen lid van de dobbelopers maar wel geïnteresseerd? Er zijn genoeg redenen om je aan te sluiten bij de mooiste en gezelligste hardloopvereniging van Nootdorp en omstreken.