LET OP: Schaatsen op onze ijsbaan kan alleen wanneer je lid bent van onze vereniging.

Lidmaatschap Nootdorpse IJsclub "ijsbaan"

Meer informatie IJsbaan lidmaatschap

Lidmaatschap Nootdorpse IJsclub "ijsclub"

Nog geen lid van de Ijsclub maar wil je dat wel worden? Er zijn genoeg redenen om lid van de mooiste club van Nootdorp te worden. De belangrijkste reden daarvan is ongetwijfeld dat je alleen als lid gebruik mag maken van onze ijsbaan. Maar als volledig IJsclub lid krijg je nog veel meer. Je kan dan namelijke meedoen met zo goed als alle activiteiten en evenementen die wij organiseren, zoals de wandel- en hardloop trainingen en de maandelijkse Dobbeloop.

Meer informatie IJsclub lidmaatschap

Lidmaatschapskaartjes

Lidmaatschapskaartjes 2023/24 : de incasso voor het lidmaatschap van het komende seizoen is begin december uitgevoerd. De kaartjes zijn rond de kerst bezorgd.