Lidmaatschap Nootdorpse IJsclub "ijsbaan"

Nog geen lid van de Ijsclub maar wil je dat wel worden? Er zijn genoeg redenen om lid van de mooiste club van Nootdorp te worden. De belangrijkste reden daarvan is ongetwijfeld dat je alleen als lid gebruik mag maken van onze ijsbaan.

We bieden de volgende basis abonnementsvormen aan:

• Individueel lidmaatschap € 7,00
  • Individueel jeugd lidmaatschap (tot en met 16 jaar) € 4,00
  • Gezinslidmaatschap:
    • Per adres €6,00 plus
    • Per volwassene €3,00
    • Per kind tot en met 18 jaar €1,00

De genoemde lidmaatschapstarieven zijn per jaar waarbij dit elk jaar automatisch verlengd wordt. Het lidmaatschap loopt van 1 december tot 30 november. Opzeggen kan gedaan worden per mail aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. tot uiterlijk 1 maand voor afloop van het abonnement. Vermeld hierbij altijd je lidmaatschaopsnummer! Inschrijven kan je online doen via onderstaand formulier waarmee je tevens een machtiging afgeeft voor automatische incasso.