Lidmaatschapskaartjes

Lidmaatschapskaartjes 2023/24 : de incasso voor het lidmaatschap van het komende seizoen is begin december uitgevoerd. De kaartjes zijn rond de kerst bezorgd.

Op de ledenkaartjes is de volgende informatie te vinden:

* Naam
* Adres
* Postcode + Woonplaats
* Geboorte datum
* Lidnummer / Abonnementstype + Bezorginformatie

Lidnummer

Het lidnummer bestaat uit 8 cijfers. De eerste 4 cijfers duiden over het algemeen het startjaar van het lidmaatschap aan. Dat is niet altijd het geval omdat dit eerder niet werd vastgelegd. NB: bij inschrijving heb je een 4 cijferig inschrijfnummer ontvangen. Dit is dus niet je lidmaatschapsnummer, maar helpt ons wel wanneer de baan open gaat en nieuwe leden nog geen kaartjes hebben gekregen.

Abonnementstype

Hier kan je de volgende getallen aantreffen:

xx0

xx1

xx2

Wanneer het laatste getal een 0 is, dan ben je vrijwilliger, bedankt!

Een 1 staat voor een volwassen lidmaatschap

Een 2 staat voor een jeugdlidmaatschap

Het middelste getal geeft aan of je een individueel lidmaatschap het of niet

x1x Je hebt een individueel lidmaatschap
x2x

Je hebt een gezinslidmaatschap

Het eerste getal geeft aan welk lidmaatschapsniveau je hebt:

1xx

Een 1 staat voor het IJsclub basis abonnement. Dit geeft je toegang tot de IJsbaan en een aantal van de evenmenten die wij gedurende het jaar organiseren.

2xx Een twee staat voor het uitgebreide IJsclub plus abonnement. Hiermee mag je ook gebruik maken van onze hardloop- en wandeltrainingen en het grootste deel van onze evenmenten.

Bezorginformatie

Dit wordt door ons gebruikt om de verschillende wijken makkelijk te kunnen groeperen voor onze bezorgvrijwilligers.

Vragen?

Alle vragen met betrekking tot het lidmaatschap, zoals adreswijzigingen, stopzetten van het abonnment, etc, kan je sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Vermeld hierbij altijd je lidmaatschapsnummer! Voor overige vragen zie onze contact pagina