Inschrijfformulier Nootdorpse IJsclub / Wandel- en Hardloopgroepen Dobbelopers

Door je in te schrijven ga ja akkoord met de lidmaatschapsvoorwaarden van de Dobbelopers.

LOOPTRAINING BEGINNERS EN RECREATIEGROEP

Onder begeleding van een ervaren trainer begin je met hardlopen of loop je lekker recreatief. Met afwisselende trainingen en een schema om zelf mee aan de slag te gaan zal iedereen merken dat het elke week beter gaat. De beginnersgroep is bedoeld voor de echte beginners, maar ook voor mensen die het lopen weer opnieuw op willen pakken. Heb je interesse in de beginnersgroep? Meld je dan snel aan, want er staat altijd weer een grote groep te trappelen om mee te doen!

LOOPTRAINING GEVORDEREN

Mensen die reeds hardlopen kunnen zich bij de recreanten, (ver)gevorderde hardlopers of marathonlopers aansluiten. Na een proeftraining word je ingedeeld naar niveau in één van de groepen. Instromen in deze groepen kan het hele jaar door.