Lidmaatschap de Dobbelopers

Nog geen lid van de dobbelopers maar wel geïnteresseerd? Er zijn genoeg redenen om je aan te sluiten bij de mooiste en gezelligste hardloopvereniging van Nootdorp en omstreken.

Op de dinsdag- en donderdagavond organiseren we looptrainingen op diverse niveau's, zowel voor beginners als voor iets meer ervaren lopers. Voor u staan 8 ervaren trainers klaar om u tijdens de training vakkundig te begeleiden en na onderling overleg wordt voor ieder een geschikte groep gezocht. Gezelligheid en plezier staan bij ons voorop maar looptraining is het meest effectief als je in het juiste tempo loopt. Maar wat is het juiste tempo? Dat hangt af van de soort training (interval/duurloop) en je wedstrijdtempo. U krijgt hierover gedurende de training de juiste informatie.

Het vertrekpunt is ons verenigingsgebouw en vanaf 19.30 is er daarna een gevarieerd parcours door het aanliggende natuurgebied.
Er is voldoende kleedruimte waar u zich om kunt omkleden en er is douchegelegenheid.
Na afloop is er de mogelijkheid om in het fraaie clubgebouw in een ontspannen sfeer nog wat loopervaringen uit te wisselen.
Het clubgebouw is vanaf 19.15 uur geopend en de koffie staat klaar. U kunt zich voor deze loopgroepen aanmelden via bijgaand aanmeldingformulier. Voor vragen en/of een eventuele beëindiging lidmaatschap kunt u ons mailen op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

De Dobbelopers

Wij wensen je veel loopplezier bij de Dobbelopers.